CRM-järjestelmä myynnin tehostamiseen
Sovellonin myynnin hallinta on tehokas järjestelmä, joka auttaa hallitsemaan liidejä, asiakkuuksia ja myyntiputkea yhdellä alustalla. Tekoälypohjainen ratkaisu ennustaa myyntiä ja tehostaa myyntiprosesseja ja antaa myyntipäällikölle uudet voimat.


Myynnin hallinta ja CRM
Myyntityön tehokkuus on yrityksen kasvun avain. Sovellon CRM auttaa hallitsemaan kauppoja sekä asiakassuhteita tehokkaasti ja parantamaan myyntituloksia.
- Tuki myyntiputkille
- Lisää asiakaspysyvyyttä ja -tyytyväisyyttä
- Hoida asiakkaita Sovellon CRM avulla
- Paranna myynnin kannattavuutta
- Seuraa helposti myynnin tehokkuutta
- Kerää liidit kotisivulta verkkolomakkeen kautta
- Myynnin aktiviteetit ja seuranta
Älykäs myynnin hallinta
Hallitse myyntiä ja asiakkuuksia tehokkaasti yhdessä paikassa

Visuaalinen myyntiputki
Pipedrive-tyylinen selkeä pipeline-näkymä, jossa kaupat etenevät vaiheittain. Tekoäly antaa palautetta epäkohdista ja ehdottaa mm seuraavia toimenpiteitä.

Kattava asiakastietokanta
Kaikki asiakkuudet, yhteystiedot ja kommunikaatiohistoria yhdessä paikassa. Tieto on aina ajan tasalla ja koko tiimin saatavilla.

Myynnin raportit ja ennuste
Tarkastele myyntiä raporttien kautta. Palkitse parhaat myyjät. Tekoälypohjainen analytiikka ennustaa myyntiä. Tunnista trendit ja optimoi myyntistrategiaa.
Visuaalinen myyntiputki
Selkeä pipeline-näkymä näyttää myynnin tilanteen yhdellä silmäyksellä. Vedä ja pudota kauppoja vaiheesta toiseen, lisää muistiinpanoja ja seuraa edistymistä reaaliajassa.
- Drag & drop -toiminnallisuus
- Automaattiset muistutukset
- AI ehdottamat seuraavat toimenpiteet
- Myynnin aktiviteetit


Tekoälypohjainen myyntianalytiikka
- Tarkat myyntiennusteet historiadataan perustuen
- Automaattiset raportit ja dashboardit
- Liidien pisteytys ja priorisointi
- Myyntiaktiviteettien optimointi
- Asiakkaiden ostopotentiaalin tunnistaminen
Hinnoittelu
Valitse yrityksellesi sopiva paketti. Aloita ilmaiseksi, ei luottokorttia.
Starter
Helppo liiketoiminnan käynnistys-
Projektinhallinta (Kanban)
-
Tehtävien hallinta
-
Palvelupaketin koko 1GT
-
3 käyttäjää
-
Yrityksen viestintä
Basic
Kasvava liiketoiminta-
Start ominaisuudet
-
Työaikakirjaus
-
Asiakasviestintä
-
Myynnin hallinta
-
20 käyttäjää
Pro
Laaja liiketoiminta-
Basic ominaisuudet
-
Tekoälytoiminnot
-
Automaattinen resurssien optimointi
-
Rajaton määrä käyttäjiä
-
Räätälöidyt integraatiot