myynnin hallintajärjestelmä

CRM-järjestelmä myynnin tehostamiseen

Sovellonin myynnin hallinta on tehokas järjestelmä, joka auttaa hallitsemaan liidejä, asiakkuuksia ja myyntiputkea yhdellä alustalla. Tekoälypohjainen ratkaisu ennustaa myyntiä ja tehostaa myyntiprosesseja ja antaa myyntipäällikölle uudet voimat.

Myynnin Hallinta crm

Myynnin hallinta ja CRM

Myyntityön tehokkuus on yrityksen kasvun avain. Sovellon CRM auttaa hallitsemaan kauppoja sekä asiakassuhteita tehokkaasti ja parantamaan myyntituloksia.

  • Tuki myyntiputkille
  • Lisää asiakaspysyvyyttä ja -tyytyväisyyttä
  • Hoida asiakkaita Sovellon CRM avulla
  • Paranna myynnin kannattavuutta
  • Seuraa helposti myynnin tehokkuutta
  • Kerää liidit kotisivulta verkkolomakkeen kautta
  • Myynnin aktiviteetit ja seuranta

Älykäs myynnin hallinta

Hallitse myyntiä ja asiakkuuksia tehokkaasti yhdessä paikassa

Visuaalinen myyntiputki

Pipedrive-tyylinen selkeä pipeline-näkymä, jossa kaupat etenevät vaiheittain. Tekoäly antaa palautetta epäkohdista ja ehdottaa mm seuraavia toimenpiteitä.

Kattava asiakastietokanta

Kaikki asiakkuudet, yhteystiedot ja kommunikaatiohistoria yhdessä paikassa. Tieto on aina ajan tasalla ja koko tiimin saatavilla.

Myynnin raportit ja ennuste

Tarkastele myyntiä raporttien kautta. Palkitse parhaat myyjät. Tekoälypohjainen analytiikka ennustaa myyntiä. Tunnista trendit ja optimoi myyntistrategiaa.

Visuaalinen myyntiputki

Selkeä pipeline-näkymä näyttää myynnin tilanteen yhdellä silmäyksellä. Vedä ja pudota kauppoja vaiheesta toiseen, lisää muistiinpanoja ja seuraa edistymistä reaaliajassa.

  • Drag & drop -toiminnallisuus
  • Automaattiset muistutukset
  • AI ehdottamat seuraavat toimenpiteet
  • Myynnin aktiviteetit
yritykselle
Myynnin Hallinta crm

Tekoälypohjainen myyntianalytiikka

  • Tarkat myyntiennusteet historiadataan perustuen
  • Automaattiset raportit ja dashboardit
  • Liidien pisteytys ja priorisointi
  • Myyntiaktiviteettien optimointi
  • Asiakkaiden ostopotentiaalin tunnistaminen

Hinnoittelu

Valitse yrityksellesi sopiva paketti. Aloita ilmaiseksi, ei luottokorttia.

Starter

Helppo liiketoiminnan käynnistys
0 kk
  • Projektinhallinta (Kanban)
  • Tehtävien hallinta
  • Palvelupaketin koko 1GT
  • 3 käyttäjää
  • Yrityksen viestintä

Basic

Kasvava liiketoiminta
19,90 per käyttäjä /kk
  • Start ominaisuudet
  • Työaikakirjaus
  • Asiakasviestintä
  • Myynnin hallinta
  • 20 käyttäjää
Suosituin

Pro

Laaja liiketoiminta
49,90 per käyttäjä /kk
  • Basic ominaisuudet
  • Tekoälytoiminnot
  • Automaattinen resurssien optimointi
  • Rajaton määrä käyttäjiä
  • Räätälöidyt integraatiot
Tietosuoja ja evästeet

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen. Evästetiedot tallennetaan selaimeesi ja ne suorittavat toimintoja, kuten tunnistavat sinut palatessasi verkkosivustollemme ja auttavat tiimiämme ymmärtämään, mitkä verkkosivuston osiot ovat sinulle mielenkiintoisimpia ja hyödyllisimpiä.