Suosituimmat työkalut samassa alustassa
Toimivaa tehtävien hallintaa
Sovellon yhdistää projektin hallinnan, myynnin hallinan ja asiakaspalvelun työkalut
yhteen helppokäyttöiseen järjestelmään. Monta kertaa vähemmän ajankulumista ja klikkauksia eri järjestelmien välissä.
Tehtävien hallinta
Tekoälypohjainen asiakaspalvelu
Tehokas tehtävien hallinta varmistaa laadukkaan ja läpinäkyvän asiakaspalvelun. Sovellon tekoälypohjainen tikettijärjestelmä oppii jatkuvasti ja tehostaa asiakaspalvelun toimintaa.
Järjestelmä priorisoi ja reitittää tiketit automaattisesti oikeille asiantuntijoille, ja tekoäly ehdottaa ratkaisuja aiempien tapausten perusteella.
Varasto
Tehdään
Valmis

Luo tiketti teksin pohjalta
Sovellon tekoäly automatisoi halutessaan tikettien luonnin tekstisyötteestä esim sähköposti tai muu rajapinta. Voit myös suoraa luoda asiakaskeskutelusta tiketin.

Moderni tikettien käsittely
Olemme luoneet tuontanto mallin tehtävien hallintaan. Sovellon luoma malli tehostaa entisestään päivittäistä projektityöskentelyä. Vastaavaa toiminnallisuutta ei ole markkinoilla.

Kehittyvä ohjelmisto
Sovellon kehittyy jatkuvasti asiakkaidemme tarpeiden mukaan. Tekoälypohjainen analytiikka auttaa tunnistamaan kehityskohteita ja optimoimaan prosesseja automaattisesti.
Miksi Sovellon on tehtävien hallinnassa huippu?
Valitse yrityksellesi sopiva paketti. Aloita ilmaiseksi, ei luottokorttia.
Visuaalinen tikettien virta
Moderni Kanban-pohjainen käyttöliittymä tarjoaa selkeän kokonaiskuvan tehtävistä. Tekoälyn avulla voimme ehdottaa ja luoda uusia tehtäviä ja seurata niiden etenemistä.
Älykäs tuotantonäkymä
Kokonaisvaltainen näkymä projektin tehtäviin, resursseihin ja aikatauluihin. Tekoäly optimoi resurssien käyttöä ja ennustaa mahdolliset viivästykset.
Saumaton viestintä
Asiakkaat ja sidosryhmät ovat aina ajan tasalla. Keskustelut voidaan muuttaa tiketeiksi ja projekteiksi tekoälyn avulla, mikä tehostaa viestintää ja vähentää tiedon pirstaloitumista.
Hinnoittelu
Valitse yrityksellesi sopiva paketti. Aloita ilmaiseksi, ei luottokorttia.
Starter
Helppo liiketoiminnan käynnistys-
Projektinhallinta (Kanban)
-
Tehtävien hallinta
-
Palvelupaketin koko 1GT
-
3 käyttäjää
-
Yrityksen viestintä
Basic
Kasvava liiketoiminta-
Start ominaisuudet
-
Työaikakirjaus
-
Asiakasviestintä
-
Myynnin hallinta
-
20 käyttäjää
Pro
Laaja liiketoiminta-
Basic ominaisuudet
-
Tekoälytoiminnot
-
Automaattinen resurssien optimointi
-
Rajaton määrä käyttäjiä
-
Räätälöidyt integraatiot