Suosituimmat työkalut samassa alustassa

Toimivaa tehtävien hallintaa

Sovellon yhdistää projektin hallinnan, myynnin hallinan ja asiakaspalvelun työkalut
yhteen helppokäyttöiseen järjestelmään. Monta kertaa vähemmän ajankulumista ja klikkauksia eri järjestelmien välissä. 

Tehtävien hallinta

Tekoälypohjainen asiakaspalvelu

Tehokas tehtävien hallinta varmistaa laadukkaan ja läpinäkyvän asiakaspalvelun. Sovellon tekoälypohjainen tikettijärjestelmä oppii jatkuvasti ja tehostaa asiakaspalvelun toimintaa.

Järjestelmä priorisoi ja reitittää tiketit automaattisesti oikeille asiantuntijoille, ja tekoäly ehdottaa ratkaisuja aiempien tapausten perusteella.

Varasto

Markinointi 2025
Logon suunnittelu
Korkea Matti M.
Markinointi 2025
Markkinointisivu
Normaali Laura K.

Tehdään

Valmis

Luo tiketti teksin pohjalta

Sovellon tekoäly automatisoi halutessaan tikettien luonnin tekstisyötteestä esim sähköposti tai muu rajapinta. Voit myös suoraa luoda asiakaskeskutelusta tiketin.

Moderni tikettien käsittely

Olemme luoneet tuontanto mallin tehtävien hallintaan. Sovellon luoma malli tehostaa entisestään päivittäistä projektityöskentelyä. Vastaavaa toiminnallisuutta ei ole markkinoilla.

Kehittyvä ohjelmisto

Sovellon kehittyy jatkuvasti asiakkaidemme tarpeiden mukaan. Tekoälypohjainen analytiikka auttaa tunnistamaan kehityskohteita ja optimoimaan prosesseja automaattisesti.

Miksi Sovellon on tehtävien hallinnassa huippu?

Valitse yrityksellesi sopiva paketti. Aloita ilmaiseksi, ei luottokorttia.

Visuaalinen tikettien virta

Moderni Kanban-pohjainen käyttöliittymä tarjoaa selkeän kokonaiskuvan tehtävistä. Tekoälyn avulla voimme ehdottaa ja luoda uusia tehtäviä ja seurata niiden etenemistä.

Älykäs tuotantonäkymä

Kokonaisvaltainen näkymä projektin tehtäviin, resursseihin ja aikatauluihin. Tekoäly optimoi resurssien käyttöä ja ennustaa mahdolliset viivästykset.

Saumaton viestintä

Asiakkaat ja sidosryhmät ovat aina ajan tasalla. Keskustelut voidaan muuttaa tiketeiksi ja projekteiksi tekoälyn avulla, mikä tehostaa viestintää ja vähentää tiedon pirstaloitumista.

Hinnoittelu

Valitse yrityksellesi sopiva paketti. Aloita ilmaiseksi, ei luottokorttia.

Starter

Helppo liiketoiminnan käynnistys
0 kk
  • Projektinhallinta (Kanban)
  • Tehtävien hallinta
  • Palvelupaketin koko 1GT
  • 3 käyttäjää
  • Yrityksen viestintä

Basic

Kasvava liiketoiminta
19,90 per käyttäjä /kk
  • Start ominaisuudet
  • Työaikakirjaus
  • Asiakasviestintä
  • Myynnin hallinta
  • 20 käyttäjää
Suosituin

Pro

Laaja liiketoiminta
49,90 per käyttäjä /kk
  • Basic ominaisuudet
  • Tekoälytoiminnot
  • Automaattinen resurssien optimointi
  • Rajaton määrä käyttäjiä
  • Räätälöidyt integraatiot
Tietosuoja ja evästeet

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen. Evästetiedot tallennetaan selaimeesi ja ne suorittavat toimintoja, kuten tunnistavat sinut palatessasi verkkosivustollemme ja auttavat tiimiämme ymmärtämään, mitkä verkkosivuston osiot ovat sinulle mielenkiintoisimpia ja hyödyllisimpiä.